Szalona miłość
Ktoś grozi śmiercią Nohowi Gojinowi, prezesowi firmy edukacyjnej GOTOP Education i geniuszowi matematycznemu o ilorazie inteligencji wynoszącym 190. Po nieudanym zamachu symuluje on amnezję, aby złapać złoczyńcę. Jego sekretarka Sina, u której zdiagnozowano śmiertelną chorobę, udaje w międzyczasie jego narzeczoną, aby zemścić się na nim za złe traktowanie. Wszystko wywraca się jednak do góry nogami, gdy sekrety zostają wyjawione. Rozpoczyna się szalony romans.