MIŁOŚĆ I YAKUZA
Studentka Yuri marzy o mężczyźnie, który pokocha ją taką, jaka jest. Pewnej nocy wpada w kłopoty, z których ratuje ją Toshiomi Oya. Okazuje się, że wybawiciel stoi na czele grupy przestępczej należącej do yakuzy! Toshiomiego pociąga determinacja Yuri, a dziewczynę fascynuje dżentelmeństwo Toshimiego. Kochankowie wdają się w namiętny romans, a ich miłość pogłębia się z każdym wyzwaniem, które przyjdzie im pokonać. Oto historia szaleńczo niebezpiecznego romansu.
Zadziorna studentka Yuri marzy o mężczyźnie, który pokocha ją taką, jaka jest. Pewnej nocy na przyjęciu wpada w kłopoty, z których ratuje ją Toshiomi Oya. Wybawiciel wręcza dziewczynie swoją wizytówkę, na której widnieje nazwa grupy przestępczej należącej do yakuzy!
Yuri z wahaniem odwiedza biuro grupy przestępczej, aby osobiście podziękować wybawcy, ale na miejscu, ku jej zaskoczeniu, wita ją życzliwy uśmiech Toshimiego.
Toshiomiego pociąga determinacja Yuri, a dziewczynę fascynuje dżentelmeństwo Toshimiego. Nieszczęśliwi kochankowie wdają się w namiętny romans, lecz ludzie z ich najbliższego otoczenia próbują ich rozdzielić. Mimo to ich miłość pogłębia się z każdym wyzwaniem, które przyjdzie im pokonać.
Szef yakuzy Toshiomi Oya ratuje studentkę Yuri, wdając się z nią w niebezpieczny romans.
Yuri rozpoczyna pracę w ekskluzywnym klubie dla panów, w którym zjawia się niespodziewany gość.
Toshiomi Oya wpada w pułapkę Choko, a przyjaciel z dzieciństwa Yuri odkrywa jej sekret.
Randka Yuri i Toshiomiego zostaje przerwana, gdy otaczają ich mężczyźni z bronią.