Cristóbal Balenciaga
Serial opowiada historię Cristóbala Balenciagi. Projektant debiutuje w Paryżu, ale projekty, które wyznaczały trendy w Hiszpanii, nie sprawdzają się w wyrafinowanym imperium mody, w którym trendy kreują Chanel, Dior i Givenchy. Kierując się obsesją na punkcie kontroli we wszystkich aspektach swojego życia, Balenciaga określi swój styl i stanie się największym projektantem.
Serial opowiada historię Cristóbala Balenciagi, jednego z najważniejszych projektantów wszech czasów. Balenciaga porzuca udaną karierę w Madrycie i San Sebastian, gdzie ubierał hiszpańską elitę i arystokrację i prezentuje swoją pierwszą paryską kolekcję haute couture. Jednak projekty, które wyznaczyły trendy w Hiszpanii, nie sprawdzają się w wyrafinowanym imperium mody, jakim stał się Paryż, i gdzie trendy kreują Chanel, Dior i Givenchy. To obsesja na punkcie kontroli we wszystkich aspektach życia zdefiniuje styl Balenciagi.