Demony da Vinci
W świecie, w którym myśli i wiara są kontrolowane, jeden człowiek walczy o uwolnienie wiedzy. Leonardo da Vinci jest torturowany darem nadludzkiego geniuszu. Znajduje się w konflikcie między prawdą a kłamstwem, religią a rozumem, przeszłością a przyszłością.
W świecie, w którym myśli i wiara są kontrolowane, jeden człowiek walczy o uwolnienie wiedzy. Leonardo da Vinci jest torturowany darem nadludzkiego geniuszu. Znajduje się w konflikcie między prawdą a kłamstwem, religią a rozumem, przeszłością a przyszłością. Jego poszukiwanie wiedzy prawie staje się jego zgubą, ale geniusz da Vinci zwycięża i wyłania się jako niepowstrzymana siła, która podnosi całą erę z ciemności i przenosi ją w światło. Jego historia staje się lustrem naszego własnego świata, wzywając nas wszystkich do przyłączenia się do jego walki o uwolnienie przyszłości.