It's a Mad World
W trudnej rzymskiej dzielnicy Tor Bella Monaca wstrząśnięty rozstaniem Mauro staje przed głębokim pytaniem: czy zło jest cechą wrodzoną, czy efektem trudnych doświadczeń i otoczenia, w którym żyją ludzie? Jego podróż prowadzi do nieoczekiwanych odkryć i refleksji.