Futurama
Przezabawny serial animowany autorstwa Matta Groeninga o rozwozicielu pizzy imieniem Fry, który zostaje przypadkowo zamrożony w 1999 roku i budzi się tysiąc lat później w nowym, wspaniałym świecie, który w wielu aspektach nie różni się zbytnio od tego dwudziestowiecznego.