Gęsia skórka
Zainspirowany bestsellerowymi książkami R.L. Stine'a serial „Gęsia skórka” przedstawia losy pięciu licealistów, którzy odkrywają ponurą tajemnicę śmierci nastoletniego chłopca o imieniu Harold Biddle sprzed trzydziestu laty. Poznają oni również mroczne sekrety z przeszłości swoich rodziców.