hawkeye
Nowa seria oryginalna Marvel Studios osadzona jest w postbliptycznym Nowym Jorku. Były Avenger, Clint Barton, znany też jako Hawkeye (Jeremy Renner), ma pozornie proste zadanie – spędzić święta z rodziną. Niestety, na kilka dni przed Gwiazdką wypływa niepokojąca sprawa z przeszłości. W tej sytuacji Hawkeye niechętnie łączy siły z 22-letnią Kate Bishop (Hailee Steinfeld), świetną łuczniczką i jego wielką fanką, i wspólnie próbują rozwiązać zagadkę kryminalną.