Jessica Jones
Gdy w wyniku tragedii krótka kariera Jessiki jako superbohaterki dobiega końca, kobieta postanawia osiedlić się w Nowym Jorku i otworzyć własną agencję detektywistyczną Alias, która bada sprawy dotyczące osób posiadających niezwykłe umiejętności. Jessica cierpi na zespół stresu pourazowego i chociaż zależy jej na czynieniu dobra, jej podstawowym celem nie jest ocalenie świata, a własnego mieszkania i przeżycie kolejnego dnia. Serial oparty jest na podstawie komiksu stworzonego dla dorosłych i opowiada historię o superbohaterach, która nie jest przeznaczona dla dzieci.