<JUNG KOOK: I AM STILL> THE ORIGINAL
Pomimo naturalnego talentu i swoich osiągnięć Jung Kook podąża własną ścieżką. W serialu dokumentalnym zobaczymy jego pierwszy solowy singiel, nieopublikowane dotąd wywiady, wyjątkowe ujęcia zza kulis i pełną wersję Jung Kook GOLDEN Live On Stage.
Jung Kook stał się jednym z najlepszych solowych wokalistów ostatnich lat, podbijając listy przebojów hitami takimi jak Seven, 3D i Standing next to you. Wciąż stara się, by ARMY było z niego dumne, mierzy wysoko i rozwija się. Zamiast osiąść na laurach z uwagi na swój naturalny talent i na swoje osiągnięcia, podąża własną ścieżką. Bądźcie z nami przez osiem miesięcy, od wydania pierwszego solowego singla aż po promocję albumu GOLDEN, i zobaczcie, jak Jung Kook podróżuje po świecie, odwiedza miasta takie jak Nowy Jork, Londyn i Seul. To historia Jung Kooka, artysty, który nie przestaje marzyć.