Mila w multiwersum
Szesnastoletnia Mila przeżywa przygodę życia, podróżując przez multiwersum w poszukiwaniu swojej mamy, Elis. W podróży spotyka Operatorów, tajemniczą i niebezpieczną grupę niszczycieli światów. Będzie musiała stawić im czoło, żeby ocalić multiwersum.
Mila to szesnastolatka, która podróżuje przez równoległe wszechświaty w poszukiwaniu swojej mamy, Elis, z którą ma skomplikowaną relację. Ale nieporozumienia z mamą to najmniejszy z jej problemów. Podróżując, dziewczyna odkrywa, że istnieje nieskończenie wiele wszechświatów, i staje twarzą w twarz z Operatorami, tajemniczą i niebezpieczną grupą niszczycieli światów. Mila będzie musiała znaleźć mamę i uratować znajomych, jednocześnie próbując oswoić się z nową, skomplikowaną rzeczywistością. Pomimo piętrzących się trudności Mia wie, że jest w podróży życia.