Morderstwo na końcu świata
Detektywka amatorka, a zarazem obeznana z nowoczesną technologią hakerka z pokolenia Z, Darby Hart, zostaje zaproszona na wyjazd w odległe miejsce, ale kiedy jeden z gości zostaje znaleziony martwy, Darby musi wykorzystać swoje umiejętności, aby dowieść, że było to faktycznie morderstwo, zanim z rąk mordercy zginie kolejna osoba.