Pauline
Pauline zachodzi w ciążę po jednonocnej przygodzie z Lukasem. Ciąża rozwija się w nieoczekiwany sposób. Gdy Luke ujawnia, że jest synem diabła i dziedzicem piekła, nic już nie jest takie samo. Wplątana pomiędzy demony i anioły, Pauline zyskuje nadprzyrodzone zdolności. Dziewczyna staje się decydującą siłą w bitwie dobra ze złem.
Pauline niedługo ukończy szkołę średnią, a zdobycie zagranicznego stypendium jest w jej zasięgu. Wszystko się zmienia, gdy dziewiętnastolatka zachodzi w ciążę po jednonocnej przygodzie z Lukasem. Jej plany mogą zostać pokrzyżowane, a ostatnie czego potrzebuje to uczucia do Lukasa. Ciąża rozwija się w nieoczekiwany sposób, a Pauline zyskuje nadprzyrodzone zdolności. Dziewczyna dowiaduje się, że Lukas jest synem diabła i zostaje wplątana pomiędzy demony i anioły – będąc pod czujnym okiem królowej piekła. Mały demon w jej brzuchu okazuje się decydującą siłą w bitwie dobra ze złem. A Pauline? Musi ocalić świat. Co do licha?