Watching You
Kiedy namietna noc z nieznajomym zostaje nagrana ukrytą kamerą, świat Liny pogrąża sie w chaosie. Traci zaufanie do najbliższych, napięcie narasta, a tajemnicza śmierć Axela prowadzi do aresztowania jej narzeczonego. Lina szuka pocieszenia w nowym związku, wkrótce odkrywa jednak, że wpadła wsieć kłamstw i spisków. Musi zdemaskować groźnego podglądacza, zanim straci wszystko, w tym życie.
Lina odnajduje podglądacza. Okazuje się, że to ktoś z kręgu jej najbliższych znajomych.
Po tragicznej śmierci przyjaciela Lina podejrzewa, że jej najbliżsi ukrywają ponury sekret.
Lina jest szcześliwa. Przypadkowe spotkanie ujawnia, że od przeszłości niełatwo się uwolnić.
Lina szuka podglądacza, który zniszczył jej życie. Chce wymierzyć sprawiedliwość - za wszelką cenę.