Piosenki & rymy
Przygotuj się na wspólne śpiewanie ulubionych piosenek i rymowanek z ulubionymi przyjaciółmi! Dołącz do Hipopotama, Słonia, Żyrafy, Królika, Wiewiórki i Baby, którzy śpiewają „Jeśli czujesz się szczęśliwy”, „Płyń, płyń łódką swą”, „Czarna owco” i wiele, wiele innych piosenek!