Mona & Sketch
Poznajcie Monę – ciekawską i uwielbiającą przygody dziewczynkę, która ma wyjątkowego przyjaciela o imieniu Sketch. Sketch nie umie mówić, ale zdecydowanie potrafi rysować. W każdym odcinku bohaterowie przeżywają nową przygodę. Mona używa swojej wyobraźni i myśli o tym, czego chce, a Sketch zamienia jej marzenia w rzeczywistość za pomocą magii!