Baby gromadka
Motylek Baby i jego przyjaciele świetnie się razem bawią i pomagają sobie w codziennych problemach. Pewnego dnia idą razem na plażę, a kiedy indziej robią magiczne sztuczki i grają w zespole! Razem pokonują trudności, bo dobrze wiedzą, że przyjaźń jest najważniejsza na świecie!