Kacza paczka
Ten animowany serial jest kontynuacją serialu „Kacze opowieści” z lat 80. i opowiada dalszych przygodach Hyzia, Dyzia i Zyzia. Teraz to już nastolatkowie, którzy mieszkają ze swoim wujem, Kaczorem Donaldem i wpuszczają nieszczęśnika w maliny.
Ten animowany serial jest kontynuacją serialu „Kacze opowieści” z lat 80. i opowiada dalszych przygodach Hyzia, Dyzia i Zyzia. Teraz to już nastolatkowie, którzy mieszkają ze swoim wujem, Kaczorem Donaldem i albo wpuszczają nieszczęśnika w maliny, albo sami wpadają w kłopoty. Donald pracuje jako operator kamery wraz z Daisy, która jest reporterką. Cała paczka podróżuje po świecie w poszukiwaniu gorących tematów.