Animacja, Musicale
Kiedy Donald otrzymuje magiczne prezenty od swoich przyjaciół José Carioki i Panchito, stają się one jego przepustką do fantastycznej muzycznej podróży pełnej niespodzianek.
Niezwykle popularny i nadpobudliwy Kaczor Donald występuje w jednej ze swoich największych przygód – zachwycającym połączeniu filmu fabularnego i klasycznej animacji Disneya pełnym obrazów i dźwięków. Kiedy Donald otrzymuje magiczną kolekcję prezentów od swoich przyjaciół, stają się one jego przepustką do fantastycznej muzycznej podróży, w której towarzyszą mu José Carioca i Panchito. Dzięki takim ekspertom wskazującym mu drogę Donald skacze, tańczy i pląsa w rytm przygody, a każdy przystanek jest pełen niespodzianek i wspaniałych piosenek.