Raven na chacie
Najlepsze przyjaciółki, Raven i Chelsea, wspólnie wychowują trójkę dzieci- Bookera i Nię, bliźnięta Raven, oraz Levi'a, syna Chelsea. Razem wiodą chaotyczne, aczkolwiek zabawne życie, a do wspólnych przygód dołącza niekiedy Tess, sąsiadka i najlepsza przyjaciółka Nii. Raven nadal miewa przebłyski z przyszłości jednak oprócz niej te zdolności nabywa również Booker. Choć przyszłość nie zawsze rysuje się krystalicznie, bez względu na sytuację, nasza wielka szczęśliwa rodzinka zawsze radzi sobie z kłopotami.