Shardlake
Jest rok 1536. Prawnik Matthew Shardlake musi rzucić wszystko, gdy otrzymuje zlecenie od Thomasa Cromwella. Ma zbadać podejrzaną śmierć w odległym klasztorze w Scarnsea. Szybko okazuje się, że ta śmierć nie była pierwszą, a oszustwa, zepsucie i korupcja szerzą się po całym przybytku. Shardlake zostaje uwikłany w sieć kłamstw, które zagrażają nie tylko jego moralności, ale i życiu. Serial oparty jest na popularnej serii autorstwa C.J. Sansoma.