Skradziona młodość: Historia sekty w Sarah Lawrence College
Grupa zdolnych studentów z Sarah Lawrence College ulega mrocznemu wpływowi ojca ich przyjaciółki, Larry'ego Raya. Prezentując bezprecedensowe świadectwa ofiar, które mieszkały z Rayem, film ten opowiada historię sekty od jej początków aż po wciąż ujawniające się konsekwencje.