Wyścigi złomów
W każdym programie zawodowy kierowca Shane Lynch wyznacza dwóm zespołom mechaników epickie zadanie zbudowania ze złomu jedynego w swoim rodzaju pojazdu, który prześcignie jego topowy supersamochód. Podczas 4 szalonych dni zespoły pracują pod fachowym kierownictwem głównego inżyniera Ralpha Hosiera, a następnie wyruszają na tor wyścigowy, aby wygrać z czterokołową ikoną Shane’a.