Akolita
Minie jeszcze sto lat, zanim powstanie Imperium. Zakon Jedi i Republika Galaktyczna prosperują, nietknięte wojną. W tym czasie ma miejsce tajemnicze morderstwo, po którym Mistrz Jedi musi stawić czoła znanej mu z przeszłości niebezpiecznej wojowniczce.