Oderwani
Kiedy Massimo, mąż Antonii, ginie w wypadku, kobieta odkrywa jego romans z młodszym mężczyzną, Michelem. Zdruzgotana Antonia zaczyna zgłębiać sekretne życie męża, nawiązując zaskakującą przyjaźń z Michelem oraz jego kręgiem ekscentrycznych znajomych, którzy stanowili drugą rodzinę dla jej zmarłego męża. Dzięki nim spojrzy na życie z nowej perspektywy, ale czy nauczy się znów kochać?