Co robimy w ukryciu
Historia codziennego życia czworga wampirów, które mieszkają ze sobą od setek lat. Po wizycie ich mrocznego pana i przywódcy przypominają sobie, jaki cel przyświecał im, gdy przybyli do Nowego Jorku ponad sto lat temu.