Angel
„Anioł ciemności” to okraszony czarnym humorem przygodowy serial fantasy opowiadający historię kilkusetletniego wampira, który ratując zagubione dusze w Los Angeles, poszukuje odkupienia.
Angel (David Boreanaz), kilkusetletni wampir, którego przekleństwem jest sumienie, opuszcza małe kalifornijskie miasteczko Sunnydale oraz jedyną kobietę, którą kiedykolwiek kochał, by zamieszkać w Mieście Aniołów. Wśród wszechobecnego zła i niezliczonych pokus czających się pod migoczącą fasadą miasta Los Angeles okazuje się być idealnym miejscem dla upadłego wampira, który pragnie ocalić kilka zagubionych dusz, a przy okazji być może odkupić swoje własne winy, przywracając nadzieję tym, którzy toczą nierówną walkę z własnymi demonami.