Kończy się oferta 6 maja
Nowy serial Pixara przedstawia perypetie ośmiorga bohaterów, którzy przygotowują się do wielkego finału rozgrywek softballowych. Serial, za pomocą oryginalnej animacji, w zabawny i żywiołowy sposób ukazuje życie z perspektywy różnych postaci – zahukanych dzieciaków, ich nadopiekuńczych rodziców, a nawet zakochanego sędziego.
Nowy serial Pixara przedstawia perypetie ośmiorga bohaterów, którzy przygotowują się do wielkego finału rozgrywek softballowych. Serial, za pomocą oryginalnej animacji, w zabawny i żywiołowy sposób ukazuje życie z perspektywy różnych postaci – zahukanych dzieciaków, ich nadopiekuńczych rodziców, a nawet zakochanego sędziego. Serial został stworzony, wyreżyserowany i wyprodukowany przez Carrie Hobson i Michaela Yatesa, a producentem jest David Lally.