Zaplątani w czasie
„Zaplątani w czasie” opowiada o ludziach z różnych czasów, których łączy muzyka i czarodziejska bransoletka. Allegra znajduje magiczny przedmiot i próbuje wpłynąć na relacje swojej matki Cateriny z babką, Coco, by spełnić swoje marzenie o wstąpieniu do teatru muzycznego Przed Północą. Po drodze Allegra odkrywa, że nie jest jedyną podróżniczką w czasie i że bransoletka łączy więcej osób.