Star Wars: Rebelii
E o perioadă întunecată a galaxiei - Imperiul continuă să își consolideze cuceririle prin asuprire și teroare, fapt ce determină câțiva indivizi curajoși să se adune pentru a se împotrivi. Echipajul pestriț al navei spațiale Ghost îi protejează pe cei care nu pot lupta pentru ei înșiși, asigurând scânteia pentru a porni o răzvrătire.