Războiul Stelelor: Forțe ale destinului
Poveștile nespuse ale eroinelor din universul Războiului Stelelor, avându-le ca protagoniste pe Rey, Jyn Erso, Prințesa Leia, Sabine Wren, Padmé Amidala și Ahsoka Tano. Observă cum, indiferent de amploare, alegerile lor modelează destinul Galaxiei.