The Muppets Mayhem
După 45 de ani de rock-and-roll, Haosul Electric pornește într-o super-călătorie muzicală pentru a scoate primul lor album de studio. Cu ajutorul unei producătoare executive tânără și înfocată, legendara trupă Muppets – formată din Dr. Dinți, Sergent Floyd Pepper, Janice, Buze, Zoot și Animal – trebuie să-și bage mințile în cap și să dea piept cu industria muzicală contemporană în încercarea de a câștiga, în sfârșit, discul de platină.
După 45 de ani de rock-and-roll, trupa Muppets preferată a tuturor, Dr. Dinți și Haosul Electric, pornește într-o super-călătorie muzicală cu o producătoare executivă tânără și înfocată, pe nume Nora Singh. Ea îi convinge să scrie, să tragă și să publice în sfârșit primul lor album de studio. În încercarea de a-și salva casa de discuri de la faliment, Nora face cunoștință trupei – formată din Dr. Dinți, Sergent Floyd Pepper, Janice, Buze, Zoot și Animal – cu industria muzicală contemporană, dar stilul lor relaxat îi dau continuu bătăi de cap. Cu ajutorul surorii ei, Hannah, specialistă în social media și a lui Moog, un superfan excentric, Nora și trupa ei întâlnesc cele mai mari vedete ale industriei muzicale în încercarea de a câștiga, în sfârșit, discul de platină.
O tânără producătoare executivă convinge rockerii Haosului Electric să scoată primul lor album.
Promisiunile exagerate ale Norei pun în pericol rolul ei în trupă și sănătatea lui Janice.
Trupa se chinuie să-și găsească noul stil, în timp ce trag într-un studio de ultimă generație.
În căutarea noului stil muzical împreună cu diverși colaboratori, Nora și Moog se ceartă.
În căutarea inspirației, Nora merge cu trupa în deșert, unde vor găsi mai mult decât muzică.
Nora și JJ se unesc pentru a realiza un documentar despre procesul de creație al trupei.
Incursiunea în era digitală se transformă în haos, în timpul pregătirilor pentru un concert virtual.
Totul pare pierdut în momentul în care Nora nu reușește să reunească trupa pentru Hollywood Bowl.