Păpușile Muppets
Walter şi prietenii săi descoperă un complot diabolic de distrugere a teatrului Muppet. Alături de Kermit, ei pun în scenă cel mai mare teleton din istorie şi îşi salvează iubitul teatru.
Dominația păpușilor Muppet continuă în această nouă comedie de la studiourile Walt Disney. Jason Segel, Amy Adams și Chris Cooper se alătură mult-iubitelor păpuși și prestigioasei distribuții într-o aventură comică pentru întreaga familie. Aflați în vacanță la Los Angeles, Walter, fratele său Gary și prietena sa Mary descoperă complotul diabolic al unui magnat de a distruge teatrul Muppet. Alături de Kermit, Miss Piggy, Ursul Fozzie și prietenii lor, ei trebuie să organizeze cel mai mare teleton din istorie și să-și salveze iubitul teatru. Un film plin de muzică irezistibilă și distracție!