Și acum, Muppets!
Scooter se grăbește să respecte termenul limită și să încarce noul serial Muppets pe internet. Scadența este acum și el trebuie să depășească obstacolele, piedicile și complicațiile pe care restul găștii Muppets i le pune în cale.
Păpușile Muppets au un nou stagiar pentru rețelele sociale pentru „Și acum, Muppets!”.