Istorie, Serial documentar
În zorii zilei de 22 iunie 1941, Hitler lansează un atac-surpriză asupra URSS-ului, încălcând pactul de neagresiune semnat de Germania cu țara condusă de Stalin.
În zorii zilei de 22 iunie 1941, Hitler lansează un atac-surpriză asupra URSS-ului, încălcând pactul de neagresiune semnat de Germania cu țara condusă de Stalin. Acest eveniment marchează începutul oribilei operațiuni „Barbarossa”.
Este iunie 1941. Hitler declanșează operațiunea „Barbarossa”, atacul-surpriză asupra URSS.
Toamna anului 1941. Hitler crede că victoria este iminentă, dar aroganța sa schimbă cursul bătăliei.