Megastructuri naziste
„Megastructuri naziste” explorează rămășițele ascunse ale celor mai incredibile proiecte inginerești ale lui Hitler, relatând poveștile geniilor malefice care le-au proiectat și dezvăluind modul în care aceste structuri au declanșat o revoluție tehnologică care a schimbat războiul.
Bătălia pentru Saipan reprezintă testul suprem al megastructurii care stă la baza forțelor japoneze.
Hitler ia cea mai grea decizie din al Doilea Război Mondial: dacă să invadeze sau nu Marea Britanie.