Animal Stories
Studioul Film Bilder le-a cerut câtorva tineri animatori talentați să aleagă un animal, să scrie o poveste, să creeze un design și să-l animeze în stilul lor personal. Au existat doar două cerințe pentru artiști: filmele să fie ușor de înțeles pentru copiii mici și să fie amuzante și emoționante. Scurtmetrajele animate au fost folosite pentru populara emisiune SWR „I Know an Animal”.
Studioul Film Bilder le-a cerut câtorva tineri animatori talentați, proaspăt absolvenți ai Academiei de Film din Baden-Württemberg, să aleagă un animal, să scrie o poveste, să creeze un design și să-l animeze în stilul lor personal. Animatorii au avut libertate artistică totală pentru a crea ceva unic. Au existat doar două cerințe pentru artiști: în primul rând, filmele să fie ușor de înțeles pentru copiii mici și, în al doilea rând, să fie amuzante și emoționante. Scurtmetrajele animate au fost folosite pentru populara emisiune SWR „I Know an Animal”, care a câștigat premii precum Prix Jeunesse.
Când se lasă noaptea la fermă, un liliac micuț își caută de joacă. Dar toată lumea doarme.
Două capre, una mică și una mare, învață una de la cealaltă pe o cărare de munte dificilă.
Pinguinul încearcă să-și convingă prietenii să se joace cu el cu bulgării de zăpadă.