Om Nom Stories
Ziua când Om Nom apare în pragul casei unui băiețel este începutul unei lungi serii de aventuri. Om Nom se întoarce în timp, rămâne captiv într-o carte vrăjită, vânează dulciuri în jurul lumii și se apucă de vlogging și diferite meserii. Împreună cu Om Nelle, Om Nom se transformă în supererou, îl crește pe micul Nibble Nom, lucrează la cafeneaua familiei și-și face mulți prieteni noi!
Ziua când Om Nom apare în pragul casei unui băiețel este începutul unei lungi serii de aventuri. Om Nom se întoarce în timp la strămoșii lui mereu flămânzi, rămâne captiv într-o carte vrăjită, vânează dulciuri în jurul lumii și se apucă de vlogging și diferite meserii. Împreună cu Om Nelle, Om Nom se transformă în supererou pentru a lupta cu răul, îl crește pe micul Nibble Nom, lucrează la cafeneaua familiei și-și face mulți prieteni în noul cartier!
Om Nom, Nibble Nom și Păianjenul Rău joacă un joc de cărți magic și ajung într-o lume de basm.
Pornește o cursă după coroana regală, o călătorie în spațiu, în timp ce un viking se opune Sirenei.