LEGO Războiul Stelelor De Sărbători
În timp ce prietenii ei se pregătesc pentru sărbătoarea Zilei Vieții, Rey călătorește cu BB-8 într-o căutare pentru a obține o cunoaștere mai profundă a Forței într-un templu Jedi misterios. Acolo, ea pornește într-o aventură cu momente îndrăgite din istoria Războiului Stelelor, și intră în contact cu eroi și răufăcători emblematici din toate epocile sagăi. Dar va ajunge ea înapoi la timp pentru sărbătoarea Zilei Vieții?
Lego Războiul Stelelor Ediție specială de sărbători este o celebrare jucăușă și plină de bucurie a Sagăi Skywalker, care se desfășoară după evenimentele din Episodul 9, prezentând cronologic eroi, răufăcători emblematici și capcane, totul în spiritului sărbătorilor. Povestea se începe în sărbătoarea festivă numită Ziua Vieții. Toată lumea din galaxie este într-un spirit festiv, dar Rey este concentrat să se îmbarce într-o misiune cu BB-8 pentru a găsi un templu Jedi care să se arate doar în această zi specială. Ea este hotărâtă să câștige înțelepciunea din templu și să transmită prietenilor ei tradițiile și învățăturile Jedi. În templu, Rey se îmbarcă într-o aventură epică în timp, prezentând momente memorabile din saga Răzbiul Stelelor. Ea se va împrieteni cu un tânăr și impresionabil Luke Skywalker și se va ciocni cu Darth Vader și cu Împăratul. În cursa ei nebună prin cronologie, ea va intra în contact cu mulți din galaxie, inclusiv Obi-Wan, Anakin, Yoda, Han Solo, Kylo Ren și Mandalorianul și Copilul. Înapoi la Millennium Falcon, Finn, Poe, Chewie, R2-D2, C-3PO, D-O și restul prietenilor lui Rey se luptă să organizeze cea mai bună petrecere de Ziua Vieții! În spiritul filmelor și specialităților clasice de sărbători, va reuși Rey, dependenta de muncă, să iasă din templu pentru a se întoarce la sărbătoarea Zilei Vieții cu prietenii ei și pentru a afla adevăratul sens al sărbătorii?