De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Finn a organizat o vacanță surpriză pentru prietenii săi la bordul Navei Galactice Halcyon! Planul lui Finn o ia în scurt timp pe arătură atunci când acesta se separă de grup. Singur pe Halcyon, Finn se întâlnește cu trei spirite ale Forței – Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker și Prințesa Leia, care împărtășesc fiecare propria poveste surprinzătoare despre vacanțele lor eșuate.
Urmând succesul filmelor LEGO Războiul Stelelor Ediția de Sărbători (2020) și LEGO Războiul Stelelor Povești de Groază (2021), povestea continuă în următoarea ediție specială – LEGO Războiul Stelelor Ediție Specială de Vară. Totul se întâmplă după Ridicarea lui Skywalker, când Finn organizează o vacanță surpriză mult dorită pentru prietenii săi Rey, Poe, Rose, Chewie, BB-8, R2-D2 și C-3PO la bordul ultra-luxoasei Nave Galactice Halcyon! Planul lui Finn de a avea o ultimă bucurie împreună o ia în scurt timp pe arătură atunci când acesta se separă de restul grupului. Singur pe Halcyon și căutându-și prietenii, Finn se întâlnește cu trei spirite ale Forței - Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker și Prințesa Leia, care împărtășesc fiecare propria poveste surprinzătoare despre vacanțele lor eșuate. Obi-Wan își amintește de o aventură palpitantă din serialul său de pe Disney Plus, Obi-Wan Kenobi. Povestește despre cum s-a aliat cu un spion rebel pentru a face un jaf în palatul lui Jabba, unde a trebuit să se deghizeze în turist. Prezentând situații limită amuzante și pline de suspans și un conflict epic cu Boba Fett, Obi-Wan îl învață pe Finn că vacanțele bune se nasc atunci când trăiești clipa. Atunci când Finn îl întâlnește mai apoi pe spiritul Forței Anakin, i se spune o poveste despre cum și cei răi au nevoie uneori de vacanțe și despre cum Darth Vader îl duce pe Împăratul cel exasperat pe uimitoarele plaje din Scarif pentru relaxare și odihnă. În final, Generalul Leia Organa îl vizitează pe Finn și îi spune o poveste despre o escapadă a familiei Solo pe Lacurile din Endor, chiar înainte ca Ben Solo să plece la antrenamente cu Unchiul Luke. În timp ce Finn ascultă aceste povești, află că vacanțele înseamnă mai mult decât credea. Cu noile cunoștințe, Finn trebuie să le mărturisească prietenilor săi cum se simte cu adevărat, cu speranța că îi va găsi înainte ca vacanța să se termine.