LEGO Războiul stelelor Povești de groază
După ce aterizează de urgență pe planeta vulcanică Mustafar, Poe și BB-8 caută ajutor în castelul vechi și înfricoșător al lui Darth Vader. Acolo, întâlnesc un Hutt înșelător, un mecanic curajos și un vechi ucenic al lui Darth Vader, Vanee, care le spune trei povești de groază legate de artefacte antice și de răufăcători cunoscuți din toate epocile Războiului Stelelor.
În continuarea LEGO Războiul Stelelor Ediție specială de sărbători, noul LEGO Războiul Stelelor Povești de Groază e un sezon care celebrează partea întunecată a galaxiei Războiul Stelelor exact la timp pentru Halloween. După evenimentele apărute în timpul Ascensiunii lui Skywalker, Poe și BB-8 trebuie să aterizeze de urgență pe planeta vulcanică Mustafar, unde îl întâlnesc pe Graballa the Hutt cel lacom și înșelător care a cumpărat castelul lui Vader și vrea să îl renoveze pentru a face primul complex de lux all-inclusive cu tematica Sith din galaxie. Cât timp așteaptă ca X-Wing-ul său să fie reparat, Poe, BB-8, Graballa, și Dean (un tânăr curajos ce lucrează ca mecanicul lui Graballa) se aventurează în profunzimile castelului împreună cu servitorul lui Vader, Vanee. Pe drum, Vanee spune trei povești de groază legate de artefacte antice și de răufăcători cunoscuți din toate epocile Războiului Stelelor. În timp ce Vanee spune poveștile și îi ademenește pe eroi în adâncurile întunecate ale castelului, se dezvăluie un plan sinistru. Cu ajutorul lui Dean, Poe și BB-8 vor fi nevoiți să-și înfrângă temerile, să oprească o forță malefică antică din a se trezi și să scape pentru a se întoarce la prietenii lor.