Stolen - Catching the Art Thieves
Acest captivant serial documentar împletește povești complexe despre furturi de obiecte de artă, crime internaționale, violență și corupție prin intermediul interviurilor în exclusivitate cu persoanele care se aflau la locul faptei. După Războiul Rece, țările au început să-și deschidă granițele, lucru care a generat un val de infracțiuni în toată Europa, iar obiectele de artă prețioase au devenit monede de schimb și de negociere.
Acest captivant serial documentar împletește povești complexe despre furturi de obiecte de artă, crime internaționale, violență și corupție prin intermediul interviurilor în exclusivitate cu persoanele care se aflau la locul faptei. După Războiul Rece, țările au început să-și deschidă granițele, lucru care a generat un val de infracțiuni în toată Europa, iar obiectele de artă prețioase au devenit monede de schimb și de negociere. De la dictatori militari sârbi și până la foști agenți KGB, jucătorii periculoși din cadrul rețelelor infracționale letale au exploatat schimbările politice globale pentru a fura tablouri valorând milioane. Serialul se concentrează pe trei mari jafuri din Frankfurt, Stockholm și Oslo și examinează cu atenție poveștile din spatele lor, povești despre șantaj, trafic, droguri și crimă.