Suflete pierdute: Identitate restabilită
Detectivii de la DNA Doe rezolvă cele mai vechi cazuri, redând identitatea cadavrelor neidentificate și oferind răspunsuri familiilor de pe întreg teritoriul Statelor Unite ale Americii.
Există 50.000 de cadavre neidentificate pe teritoriul Americii, iar până acum nu a existat nicio modalitate de a le identifica. Acest serial nou și captivant urmărește parcursul DNA Doe Project, o organizație lider în investigația și identificarea genetică, pe măsură ce colaborează cu autoritățile pentru a rezolva cele mai vechi cazuri, pentru a atribui un nume acestor cadavre neidentificate și pentru a oferi răspunsuri familiilor din întreaga țară.