Orașul infernului
De la o secundă la alta ziua se întunecă, aerul se aprinde ca focul, iar pământul se cutremură și se topește sub râuri de lavă încinsă. În orășelul Dante’s Peak un vulcan adormit de secole e pe punctul de a erupe cu o furie devastatoare. Cine vor fi oare supraviețuitorii când infernul se va dezlănțui? Răspunsul te lasă fără suflare, iar efectele speciale sunt impresionante. O aventură plină de adrenalină, ce poartă semnătura regizorului Roger Donaldson, cu Pierce Brosnan și Linda Hamilton în rolurile principale.