Tentacule
Din adâncurile Mării Chinei de Sud, creaturile atacă și decimează pasagerii de pe un vas de croazieră de lux. Pentru puținii supraviețuitori care reușesc să scape forțelor care zdrobesc totul în cale, un coșmar aievea pândește la fiecare cotitură.
Prindeți-vă bine centura de siguranță pentru senzații tari, în timp ce vizionați TENTACULE, un thriller senzațional ce se petrece în largul mării și care avansează la viteza țipetelor! Când o bandă de pirați nemiloși invadează cel mai luxos vas de croazieră din lume, sunt uimiți să descopere că pasagerii au dispărut în mod misterios! Dar acest lucru nu înseamnă că sunt singuri! Ceva înspăimântător dă târcoale, fără să poată fi văzut: o forță ucigașă din adâncurile nepătrunse ale oceanului care începe să înhațe intrușii îngroziți, unul câte unul! Treat Williams și Famke Janssen conduc un grup de supraviețuitori care trebuie să depășească niște situații care par fără ieșire, în lupta lor care îți taie răsuflarea, pentru a scăpa cu viață de pe nava blestemată!