Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp spune povestea necunoscută a anchetei poliției în cazul jafului de la Hatton Garden, cel mai mare jaf din Marea Britanie. Prin intermediul interviurilor cu agenți de poliție cheie, al filmărilor de pe camerele de supraveghere nevăzute și al conversațiilor dintre membri găștii înregistrate pe ascuns, filmul ne duce în interiorul uneia dintre cele mai îndelungate și mai dificile operațiuni a celor din Flying Squad.
Ross Kemp spune povestea necunoscută a anchetei poliției în cazul jafului de la Hatton Garden, cel mai mare jaf din Marea Britanie. Prin intermediul interviurilor cu agenți de poliție cheie, al filmărilor de pe camerele de supraveghere nevăzute și al conversațiilor dintre membri găștii înregistrate pe ascuns, filmul ne duce în interiorul uneia dintre cele mai îndelungate și mai dificile operațiuni a celor din Flying Squad. Kemp scoate la lumină detaliile anchetei și pe Kenny Collins, iscoada găștii, în cadrul primului său interviu televizat. Collins spune povestea adevărată a jafului și vorbește pentru prima oară despre condamnarea sa.