De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
O femeie singură găsește alinare în rebusul zilnic și își dă seama că răspunsurile sunt în jurul ei. Într-o zi importantă din viața sa, ea începe să vadă soluțiile indiciilor din rebus peste tot și se întreabă dacă este magie, o coincidență sau cu totul și cu totul altceva.