Mă poți ierta vreodată?
Melissa McCarthy este plină de măiestrie în relatarea captivantă - bazată pe o poveste adevărată - a unei scriitoare depășite, care recurge la minciuni, înșelătorii și infracțiuni pentru a reveni în top.
Melissa McCarthy joacă în adaptarea biografiei Mă poți ierta vreodată, povestea adevărată a celebrei biografe (și prietenă a pisicilor), Lee Israel (Melissa McCarthy), care și-a câștigat existența în anii ’70 și ’80 relatând vieți ale unor celebrități precum Katharine Hepburn, Tallulah Bankhead, Estee Lauder și a jurnalistei Dorothy Kilgallen. Când Lee nu mai reușește să publice pentru că stilul îi este deja depășit, își transformă arta în înșelătorie, instigată de prietenul ei loial, Jack (Richard E. Grant).