Travis Japan: Vacanța de vară în SUA
Formația Travis Japan face o călătorie cu mașina prin Munții Stâncoși. Trupa se împarte în două echipe: una pornește la drum într-o autorulotă, cealaltă explorează cultura locală. Cu noi orizonturi de explorat și prietenii de construit, această aventură promite să fie unică.
Vacanța de vară a trupei Travis Japan începe! Membrii se împart în două echipe: A și B.
Echipa A își începe aventura în Salt Lake City, iar echipa B ajunge în Albuquerque.
Echipa B ia trenul cu ecartament îngust Durango-Silverton, admirând peisajul de film.
Travis Japan se reunește! Băieții își rememorează călătoria la o masă cu taco și bere.