Are You Sure?!
Oricând se întâlnesc Jimin și Jung Kook din BTS, distracția și haosul sunt garantate! În vara anului 2023, aceștia pornesc într-o ultimă călătorie înainte să înceapă serviciul militar. Oare vor reuși să facă față acestei călătorii spontane și imprevizibile?
Pe nepusă masă, Jimin și Jung Kook pornesc în a doua lor călătorie. Încotro se îndreaptă acum?
O zi memorabilă pentru Jimin și Jung Kook, sub faimosul Matterhorn, la 4.000 de metri altitudine.
Vraja nopții se transformă în haos, iar Jimin și Jung Kook se întreabă: „Are you sure?!”
Jimin și Jung Kook se relaxează, gătesc și se joacă, dar ziua la lac se transformă rapid în haos.
Jimin și Jung Kook admiră priveliștea nocturnă a Zürichului. Care va fi următoarea lor destinație?
Jimin și Jung Kook ajung în Da Nang, dar niște jocuri surpriză le transformă ziua perfectă în haos.
Aventura lui Jimin și Jung Kook, plină de râsete și magie, ajunge, în cele din urmă, la final.